سئو وب سایت در کرج ۱۴۰۲ از آموزش و استخدام تا قیمت خدمات شرکت

Wiki Article

دوست عزیز سلام؛ من امیر کرابی هستم کارشناس سئو در کرج و افتخار این رو دارم که امروز در این مقاله در زمینه های متفاوت مفاهیم بهینه سازی سایت در موتور جستجو همچون معنی سئو وب سایت در کرج و یا رابطه میان سئو و طراحی وب سایت با سئو سایت مطالبی را عنوان نمایم. ضمنا من در انتهای این محتوا به این نکته خواهم پرداخت که طراحی وب سایت سئو در کرج و همچنین پشتیبانی سئو کرج به وسیله تیم چگونه اجرا می گردد. از این که با من همراهید ممنونم.

سئو سایت

سئو وب سایت در کرج
سئو سایت

سئو وب سایت چیست

تصحیح {کدنویسی|کدهای{ داخلی (بهینه سازی به انگلیسی optimization) وبسایت و اجرای همه کارهای مرتبط با سرچ انجین گوگل به شکلی که در کلمه اصلی مرتبط با محصولات یا سرویسهای شما و همچنین تمام کلمات کلیدی مرتبط به آن که توسط جستجو کنندگان در موتور جستجوی گوگل، سرچ می شوند در تاپ لینک گوگل قرار داشته باشند. برای درک بیشتر این مفهوم بایستی نخست بدانیم کلمه کلیدی چیست.

 

بهینه سازی سایت در موتور جستجوی گوگل کرج

کیورد چیست

به هر اصطلاح ای که بوسیله مخاطبان جهت بدست آوردن 1 "هدف" در گوگل جستجو گردد، کلمه کلیدی خواهد بود. به عنوان نمونه کلمه کلیدی در این محتوا سئو وب سایت در کرج است! کلمه ای که در صورتی که مشتریان علاقه به استفاده از خدمات آن را داشته باشند، در موتور جستجو آن را تایپ و سرچ خواهند کرد.

برمیگردیم به مبحث سئو وب سایت چیست.

در ادامه مبحث عنوان شده دو پاراگراف قبل، به عنوان نمونه اگر برای خود کیورد خدمات یعنی سئو سایت در کرج را H1 یک پیمان اجرایی سئو محاسبه کنیم، تمامی کلمه کلیدی کناری لیست زیر شامل یک پیمان اجرایی سئو می باشند:

سئو سایت در کرج
سئو سایت در کرج

این کلمات، تیترهای دوم تا سوم بعد از کیورد اصلی هستند و اگر که وب سایت در کلیه این اصطلاحات، در صفحه یک گوگل بهینه سازی شود (جهت نهایی لینک اول) این سایت با توجه به کلمه "سئو سایت در کرج" سئو شده است.

هزینه سئو وبسایت در کرج

بسته به کلمه کلیدی ای که تارگت شما باشد، هزینه سئوی وب سایت شما مختلف می باشد. به عنوان نمونه اگر کیورد "خرید خانه در کرج" را هدف سئوی 1 وبسایت قرار دهیم، هزینه سئو سایت آن با کیورد "سئو وب سایت در کرج" کاملا مختلف (تقریباً نصف) منظور میگردد؛ زیرا رقبا در این کلمه ها با هم متفاوت و قدرت آنها در سئوی سایتشان با هم گوناگون است.

 

و به همان نسبت اگر کیورد "خرید لباس در کرج" را هدف قرار دهیم، نصف مبلغ خرید آپارتمان در کرج می باید پرداخت گردد. زیرا رقیبهای دارای وب سایت های گوناگون در کیورد خرید لباس در کرج، کمتر از نصف سایت های تهیه منزل در کرج، در شاخه سئو تلاش می نمایند و به همین جهت شما همچنین به همان نسبت کمتر هزینه خواهید کرد.

 

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که رقیب های کیورد "سئو سایت در کرج" حرفه ای ترین سئو کاران در کرج بوده و سخت ترین کلمه کلیدی این شهر، همین کلمه "سئو سایت در کرج" است. لذا اینکه شما هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، نشانه پیروزی تیم در این مسابقه بزرگ می باشد و ما به این موفقیت به خود می بالیم!

زمان سئو سایت

زمان سئو وب سایت دقیقاً به عملکرد رقبای شما در طول فرایند سئو بستگی مستقیم خواهد داشت. به عنوان مثال رفتار رقبای وبسایت زمان استارت سئو سایت ما در کلمه "سئو وب سایت در کرج" با رفتار همان رقیب ها لحظه ای که این کلمه به صفحه 1 برسد مختلف می باشد.

درست مثل 1 مسابقه ماشین سواری که لحظه ای که شما (بعنوان 1 راننده) به 3 اتوموبیل اول لیست مسابقه وارد شوید، رقابت و رفتار دو اتوموبیل پیشتر این مسابقه در رقابت با شما کاملاً مختلف خواهد شد. رقیبان شما در لیست کلمه کلیدی مرتبط با محصول یا خدمت نیز در آن تایم که به صفحه یک برسید، کاملاً وابسته با برنامه سازمان شما، برنامه خود را تنظیم خواهند کرد. درست همان برنامه ای که شما با رقبای بعدی خود که کوشش نمایند موقعیت شما را در تاپ لینک موتور جستجو گوگل بگیرند انجام خواهید داد و استراتژی سئوی خود را نسبت به رقابت جدید عوض خواهید کرد.

آموزش سئو وب سایت در کرج

ما با 2 سبک آموزش سئو سایت مواجه هستیم:

آموزش سئو سایت خودتان

اگر میخواهید خودتان وبسایت سازمانتان را سئو کنید با یک برنامه {تقریبا|حدوداً{ 4 ماهه (بسته به سختی کلمه کلیدی) و روزانه لااقل یک تا 2 ساعت درگیری کاری با برنامه آموزش سئو وبسایت روبرو هستید.

آموزش سئو سایت
آموزش سئو سایت

استاد این دوره (دکتر امیر کرابی) در هفته دو پارت 50 دقیقه ای را به تدریس نکات اختصاص داده و ما بقی زمان شما برای تفهیم بیشتر این فرایند، با بدنه کار درگیر خواهید بود.

آموزش سئو سایت در کرج

واضح می باشد که بهینه سازی سایت شما در پایان این ترم آموزشی (که توسط سازمان ما به دو شکل حضوری یا آنلاین ارائه می شود) تضمین گشته است. نرخ این دوره آموزشی در سال 1402 هر ساعت 10 دلار می باشد. هر چه یادگیری شما در این مدت بیشتر باشد، نرخ دوره تنزل پیدا خواهد نمود.

آموزش سئو وب سایت مشتریان

در صورتی که تمایل دارید که وبسایت هر فردی را با هر کیورد ای سئو نمایید، می باید روزانه 4 تا 6 ساعت کار بی وقفه و دقیق را طی زمان حداقل 10 تا 12 ماه تجربه کنید. البته مجدد یادآوری میکنم که کار روی کلماتی مثل کیورد همین مطلب (سئو وب سایت در کرج) به عنوان سخت ترین کلمه کلیدی کرج، یا تهیه موبایل (رقابت با دیجی کالا) یا اجاره منزل (رقابت با دیوار) نیازمند تجربه بیشتری خواهد بود

قوائد آموزش مربی این شیوه همچنین درست مانند شرایط کارشناس در سبک قبلی با همان مبلغ است.

 

قیمت سئو سایت

قیمت سئو سایت در کرج شامل مقدار کمیتی و کیفیتی خدمات سئو دارد که با در نظر گرفتن سبک سئوی وب سایت شما گوناگون خواهد بود؛ اگر از منابع انسانی داخلی شرکت بهره برداری نمایید، قیمت سئو وبسایت شما و میزان تایمی که تا رسیدن به هدف طی خواهید نمود، به شدت متفاوت خواهد بود.

قیمت سئو وبسایت به عوامل دیگر مانند عملکرد سازمان در تعداد کلمات کلیدی و همچنین زوم جغرافیایی شما نیز وابسته است. به عنوان نمونه کلمه "سئو سایت در کرج" از نظر قیمت با "سئو وبسایت در تهران" دستکم به میزان 70% تقلیل هزینه خواهد یافت و معکوس همین روند سئو در صورتی که تبدیل به سئو "سایت در قزوین" گردد، باز به میزان هفتاد% از قیمت سئو وب سایت در کرج کمتر خواهد شد!

خدمات سئو وب سایت در کرج

خدمات سئو سایت

خدمات سئوی وب سایت شامل تمامی عوامل زیر در کنار هم تا صعود وبسایت به صدر نتایج جستجو گوگل است که در ادامه به تشریح جزء به جزء این خدمات میپردازیم. از این که با ما همراهید، سپاس گزاریم:

سئو تکنیکال سایت

رفع ایرادات داخلی سایت در شروع سفارش و نیز ایجاد یک استراکچر منظم داخلی (تنظیمات مرتبط با لینک سازی درون سایت) و استفاده از افزونه های کاهش دهنده حجم وبسایت (با هدف لود بهتر) و نیز نصب پلاگین های یاری دهنده سئو مانند یوست یا رنک مث و همچنین تمرکز روی امور UX و UI و از همه اینها جدی تر بررسی کردن منظم ریپورت های گوگل وب مستر تولز و مرتفع نمودن اشکلات آن جزو سئو تکنیکال است که با توجه به زبان برنامه نویسی سایت (وردپرس یا سایر نرم افزارهای طراحی سایت، بین 3 تا 5 میلیون تومان نرخ خواهد داشت.

توجه به این نکته همچنین بسیار مهم است که فرایند چکاپ و کشف کردن ایرادات وب سایت شما لااقل 1 روز تمام از زمان 1 کارشناس سئو را اشغال خواهد نمود.

سئو تکنیکال یک استراتژی کوتاه مدت نبوده و از شروع عملیات سئو تا مدتها بعد از اتمام پیمان اجرایی سئو (صدر نشینی گوگل) ادامه دارد.

هزینه سئو سایت
هزینه سئو سایت

سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت یک برنامه میان مدت جهت ایجاد یک ساختار جهت ربات های گوگل می باشد که از راه این ساختار، ربات ها درک کنند که این وب سایت کدام 1 از کلمه کلیدی خود را تارگت قرار داده است.

سئو داخلی وب سایت شامل اجزاء زیر است:

تولید محتوا

تولید مقالات مخاطب پسند که در هیچ کجای اینترنت ارائه نشده نباشد (حق کپی رایت) را تولید محتوا نامیم. محتواها می توانند از انواع تکست، صوتی یا ویدئویی (موشن گرافی آن سایت می نمایند و از کل انواع بک لینک های فوق استفاده میکنند تا به مخاطبین هدف اطلاع رسانی نمایند که این سایت دارای محتواهای ارزشمندی می باشد!

ممکن است تک به تک این عملیات ها اثری در سئوی سایت نداشته باشند، اما استفاده برنامه ریزی شده از مجموعه ای از این موارد می تواند تاثیر بزرگی بر جایگاه وبسایت در نتایج سرچ موتور جستجو داشته باشد. اگر سئو کار شما یک شخص پیش کسوت باشد، ایمان داشته باشید که از تمام این ابزارها در کنار هم استفاده می نماید. درست مثل یک سفره رنگین که از هر طعم شیرین و شور و تند و حتی تلخ در کنار هم یک مجموعه خوراکی مطبوع را ارائه می کند.

 

استخدام سئو در کرج

استخدام سئو سایت

فرایند استخدام از دو سوی گوناگون more info قابلیت بررسی دارد. "استخدام ما به عنوان سئو کار کارفرمایان محترم" و یا "استخدام علاقمندان مستعد به عنوان نیروی اجرای سئو". در این مرحله هر دو مورد آن ها را با هم بررسی کنیم

از این که تا اینجای عرایض من با ما بودید، از شما متشکرم.

در صورتی که به دنبال استخدام نیرو جهت سئو وب سایت در کرج هستید، ما این عملیات را به صورت نیمه حضوری و نیمه دورکاری انجام می دهیم. (شکل اجرا پس از وارسی کلمات کلیدی مشخص می گردد) کافی است از طریق بخش تماس با ما دست به اقدام بزنید.

در صورتی که به دنبال استخدام در رشته های مرتبط با سئو وبسایت در کرج هستید، از راه پر نمودن فرم ویژه این کار در بخش تماس با ما، اقدام نمایید. تیم ما به صورت غیر حضوری به تدریس شما پرداخته و از هر جای ایران، شما را به صورت غیر حضوری و کار در خانه استخدام می کنیم.

شرکت سئو سایت
شرکت سئو سایت

شرکت سئو سایت

در صورتی که در جستجوی عقد قرارداد سئو وب سایت در کرج هستید، ما به عنوان شخص رسمی و حقوقی (شرکت بازرگانی رسمی ثبت شده) می تواند به عقد قرارداد رسمی مبادرت ورزد. تنها لازم است از بخش رزومه، تجارب قبلی ما و نیز از صفحه درباره ما، تجربیات پیشین تیم ما را وارسی و بعد با خیال راحت نسبت به سئو وب سایت خود به صورت تضمین شده همراه با همه ضمانت های اجرایی، اقدام نمایید.

سئو وبسایت سه سوت وب

علی جان (مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سه سوت وب) یکی از خوش فکر ترین همکاران و رقیب های ما در زمینه سئو وبسایت در کرج بوده و هست! این همکار جوان ما در رشته طراحی وبسایت در همه شهرها اقدام به ابتکارهای گیرای زده که هر وقت من به عنوان 1 متخصص سئو، یکی از نوآوری ها جدید او را مشاهده میکنم، بسیار لذت میبرم.

جهت این دوست همشهری از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنم.

سئو وب سایت رایگان

اگر به صورت کارورز در بخش تیم اجرایی ما آغاز به یادگیری نمایید، از {مزیت های|مزایای زیر استفاده خواهید نمود:

اول) آموزش کامل سئو وب سایت (از هر کجای ایران به شکل آنلاین)

دوم) شروع به کار و کسب درآمد در بخش تیم اجرایی ما (در هر کجای ایران به صورت آنلاین)

سوم) سئو سایت رایگان خود به عنوان 1 عملیات اجرایی !

آیا این پیشنهاد قابل توجه نیست؟

سئو سایت کرج

 

سئو و طراحی وبسایت کرج

در صورتی که قرارداد شما به صورت مشترک شامل دو برنامه سئو و طراحی سایت در کرج باشد، از تخفیف مناسبی (معادل میزان 30 تا 40 درصد) استفاده خواهید کرد.

سئو سایت کرج

در واقع سئو وبسایت کرج و کلیه عملیات ها به شکل مشترک در هر فضا شامل وبسایت فروشگاهی یا سایت شرکتی یا پلتفرم یا مارکت پلیس به صورت تخصصی و مجزا (با میزان کمی و کیفی گوناگون ولی زیر بنای یکسان) اجرا خواهد شد.

طراحی وب سایت سئو در کرج

یک وب سایت مثل 1 اتوموبیل است. بعضی از اتوموبیل ها برای باربری و بعضی برای کابرد خانواده و بعضی برای پیست های مسابقه استفاده می شوند. طراحی اتوموبیل مانند طراحی سایت سئو نیازمند تخصص های فراوانی می باشد و طراحی وب سایت سئو در کرج مهارت ماست.

کافی است تا در 1 جلسه تلفنی بعضی از سایت هایی که توسط تیم ما طراحی و سئو شده را جهت شما از نظر اصول سئو تشریح و شما از همه اجزاء آنها بازدید به عمل آورید. به شما این نوید را میدهیم که این تخصص برای شما اثبات گردد.

پشتیبانی سئو کرج

پس از اینکه شما در صدر نتایج گوگل قرار گرفتید و میوه شیرین و گوارای تماس جستجو کنندگان با سازمانتان را درک نمودید، ماندن در این جایگاه یکی از دغدغه های شما خواهد شد. باور کنید که من همچنین روی همین کلمه به ظاهر ساده "سئو وبسایت در کرج" تمام این دغدغه ها را داشته و دارم.

بدیهی است که رقیب های من و شما خواب نیستند و جهت ربودن جایگاه ما تلاش خواهند کرد! و شما حق دارید تا از سئو کار خود در خواست کنید که این جایگاه را برای شما حفظ نماید!

در این وضعیت چند ابزار و دست آویز لازمه ابقاء جایگاه شما در صدر نتایج گوگل خواهد بود:

اول) پویایی وبسایت از نگاه مطلب (تولید مقالات دیسکاور در فواصل زمانی مشخص)

دوم) تلاش برای {دریافت|جذب{ بازدید از شبکه های اجتماعی پر بازدید و یا سایت های پر مخاطب همچون وبلاگ ها

سوم) فعالیت برای امتداد مسیر سوشیال سیگنال هایی که در نکته های فوق نام برده شد

چهارم) فعالیت در جهت بهبود ساختاری کد نویسی های وب سایت با تارگت ارتقاء ساختار کدینگ سایت

پنجم) بررسی منظم کلمه های کلیدی مرتبط در سرچ کنسول و برنامه ریزی حرکت بعدی سئو

منابع مقاله سئو وبسایت در کرج:


Report this wiki page